MSFS 2024

Vragen en opmerkingen over Dutchfs

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
René Bruggink
Senior Controller
Senior Controller

MSFS 2024

Bericht door René Bruggink »

Zijn er al personen die msfs2024 gekocht en of gespeeld hebben ,zie geen vragen over de sim
Zie trouwens weinig vragen meer hier .
Groeten René Bruggink
Intel Core i9-14900 K,Giga bit RTX 4080 Super ,Geheugen: 32 GB RAM,1 TB SSD & 2TB SS D, Windows 11 64 bit , Honeycomb Alpha en Bravo ,Winwing joystick ,Winwing rudderpedals, 2 x 32" curved samsung monitoren en een Streamdeck MK2
greencan
Site Admin
Site Admin

Re: MSFS 2024

Bericht door greencan »

Ik denk dat ze te vroeg zijn met fs2024. Het intro-filmpje laat zien dat het allemaal nog weer mooier -en dus vermoedelijk zwaarder- is geworden.
Weer mooier, weer zwaarder, dus maar weer een nieuwe pc? Ik dacht het even niet...
Voor nieuwe 'instappers' is het natuurlijk de beste optie, maar gezien het feit dat er nog helemaal geen vragen over zijn gekomen lijken er daar niet al te veel van te zijn.
Voor de huidige rust op dfs denk ik een verklaring te hebben: De I-phone.
Als ik lees en zie hoeveel schermtijd dat ding vreet begrijp ik dat Fs alleen nog maar 'gespeeld' wordt door de Die-Hards.
En dat zijn wij, de'oudjes'.
Zo. de knuppel in het hoenderhok. :mrgreen:
Afbeelding
René Bruggink
Senior Controller
Senior Controller

Ik zit al een aantal jaar op een discord server "msfs piloten [nl] " en daar zijn genoeg vragen over msfs2020 en nu ook over msfs2024 ,de server word ook bezocht door zowel jonge als oudere personen .
Anders als dit forum dat echt op sterven na dood is als je ziet hoeveel respons aangeleverd word.
Groeten René Bruggink
Intel Core i9-14900 K,Giga bit RTX 4080 Super ,Geheugen: 32 GB RAM,1 TB SSD & 2TB SS D, Windows 11 64 bit , Honeycomb Alpha en Bravo ,Winwing joystick ,Winwing rudderpedals, 2 x 32" curved samsung monitoren en een Streamdeck MK2
greencan
Site Admin
Site Admin

Bericht door greencan »

Dan moet ik mijn mening dus bijstellen. Ze zijn er dus nog wel, maar meestal niet hier!
En met 'ze' bedoel ik dan postende/vragende simmers.
DFS wordt nog wel regelmatig bezocht. Dat is ook de reden dat we ons nog niet opgeheven hebben, dat is al wel ter sprake gekomen.
Eerlijk gezegd verwacht ik ook geen opleving meer.
Is dat erg? Helemaal niet. Als men met vragen elders terecht kan is dat prima wat mij betreft. :dup:
Afbeelding
René Bruggink
Senior Controller
Senior Controller

Ik had ook eigenlijk verwacht dat jullie al een discord server hadden aangemaakt want daar word echt veel meer op gepost.
Bijna iedere youtuber heeft er een server ,microsoft flightsimulater heeft er een eigen server .
Speciaal voor zweefvliegtuig fanaten is er één.
Het is eigenlijk een nieuwe vorm van forums.
greencan
Site Admin
Site Admin

Bericht door greencan »

Naar aanleiding van jouw vorige post heb ik eens gekeken naar Discord.
Het is me nu duidelijk dat de mogelijkheden op zo'n server die van DFS met een factor 1000 overtreffen..
Zelf zoiets gaan doen gaat zomaar niet lukken:
We zijn te gast op de V bird server en er zou dan iemand moeten zijn met de nodige expertise op het gebied van Discord.
Mijn kennis is nul op dit gebied...
Afbeelding
Hannah49
Observer
Observer

Bericht door Hannah49 »

vlieg nu met msfs 2024. heb alleen nog wat moeite met instellingen.
gaat elke dag beter, maar de juiste instellingen toepassen, is een ding.
verder hoop ik hier wat wijzer te worden, b.v. benamingen . b.b. discord . en zo zijn er nog meer dinggen
ben voorzichtig aan gelegd. verder zou ik het fijn vinden , om regionaal cotacten teleggen, zodoende wat makkelijker instellingen, of probleempjes aan tekaarten , en op te lossen.
groet Hannah49
René Bruggink
Senior Controller
Senior Controller

Hoi Hannah49
https://discord.gg/rx8GdbED dit is een link naar een dicord server MSFS piloten[NL], die vooral Nederlandse en Belgische volgers heeft met veel info over msfs2020 en msfs2024 dus ga er kijken en vragen stellen .
Groeten René Bruggink
Plaats reactie