Ik heb een probleem met Fraps.
Zodra ik begin te filmen, krijg ik de Melding Fraps reageert niet meer, en dan het gene wat ik wilde filmen, kapt er ook mee. in dit geval dus FSX. Heel zonde van m'n vlucht.
Opnieuw installeren heeft geen verbetering.
PatsTeam schreef:Ik heb een probleem met Fraps.
Zodra ik begin te filmen, krijg ik de Melding Fraps reageert niet meer, en dan het gene wat ik wilde filmen, kapt er ook mee. in dit geval dus FSX. Heel zonde van m'n vlucht.
PatsTeam schreef:Ik heb een probleem met Fraps.
Ik heb het ook meegemaakt.
Het kan zijn dat je Frapps "als beheerder" moet uitvoeren.
Soms werkt Frapps beter als je FSX in een window draait ( alt-enter )
Ik heb een probleempje met FS Recorder
Ik heb de landing opgenomen van Transavia in Rotterdam, daarbij geen problemen met recorden / afspelen noujaaa 1 ding , ik gebruikte bij mijn landing de Reverse Trust gewoon , maar bij FS Recorder laat die dat NIET zien staat mijn Recorder verkeerd ingesteld. en t vreet bij mijn de snelheid , zeker ook met Fraps erbij om het te recorden , ik zal het filmpje zo spoedig mogelijk uploaden
Hey ik ga ben bezig met een filmpje, maar met welke instellingen met ik hem opslaan? (Ik gebruik Corel video studio) dus welke codec, welke resolutie en welk videobestand? Ik maak al mijn filmpjes met fraps dus die videobestanden zijn mega groot (20 sec: 300MB gem.) Ze zijn allemaal 1440x900. Ik maak vooral films waar je veel scenes ziet, dus gem. 25 sec, en dan 5 min lang. Ik wil mooie kwaliteit (misschien HD voor youtube, dus max. 1 gb.)
Maar welke resolutie, codec en bestand (avi of wmv enz.) voor een filmpje met HD ofzo van ongv. 5 á 6 min.
"For once you have tasted flight you will walk the earth with your eyes turned skywards, for there you have been and there you will long to return." - Leonardo da Vinci