mitchell woon je in den haag??

daar woon ik ook!!!
finally er is een flightsimmer in de buurt
Moderator: Moderator-groep

, maar soms is het makkelijk en leuk te ontdekken dat een collega-simmer in de buurt woont, om elkaar te helpen bijvoorbeeld.
 , maar soms is het makkelijk en leuk te ontdekken dat een collega-simmer in de buurt woont, om elkaar te helpen bijvoorbeeld.  

), Den Haag, Nederland.
 ), Den Haag, Nederland. 

en ik haaaaaaaaaaaaat insecten
  en ik haaaaaaaaaaaaat insecten  

GCXO is Santa Cruz Tenerife North International Airport. GCTS is Tenerife South International Airport Reine Sofiaquincy schreef:en de 3e ging over de Crash op GCTN(Tenerife north)

Ik weet allang wie dat is ''MOEWHAHA''FsTheo schreef:Sommigen zouden nieuwsgierig kunnen zijn naar de mens achter zoek34...

) en ben opzoek naar een pc upgrade dus tzt zal daar ook wel een vraag over komen
 ) en ben opzoek naar een pc upgrade dus tzt zal daar ook wel een vraag over komen 

Ook van mij nog een 'welkom' hier!Justmattie schreef: en wil nu wel eens online gaan vliegen.

Welkom René. Zo zijn we allemaal begonnen. Proberen, proberen, proberen. Zo wordt je steeds wijzer. We hopen dat je nog ervarener wordt en je bijdrage wilt leveren aan dit forum. Deel je kennis met andere gebruikers en stel je vragen als je iets niet weet. Iedereen moet ergens beginnen en zo help je nieuwe flightsimmers ook weer en zie je elkaar in de "lucht".737freak schreef:..daarvoor was het meer een beetje klooien:

) bij de Gemeente Groningen. Dat klinkt veel erger als het is, toen ik hier kwam werken bleek dat al mijn collega-ambtenaren ook gewoon mensen waren!
 ) bij de Gemeente Groningen. Dat klinkt veel erger als het is, toen ik hier kwam werken bleek dat al mijn collega-ambtenaren ook gewoon mensen waren!  
  Soms 4.. 5 ook wel..
  Soms 4.. 5 ook wel..   

, de computer rechtsvoor op de grond is een ouwetje, die wordt binnenkort  opgehaald door onze automatiseringsafdeling, dus die telt niet mee. In de vensterbank staat een teddybeer, ( en ja, hij heeft mijn petje op als ik die zelf niet draag!
 , de computer rechtsvoor op de grond is een ouwetje, die wordt binnenkort  opgehaald door onze automatiseringsafdeling, dus die telt niet mee. In de vensterbank staat een teddybeer, ( en ja, hij heeft mijn petje op als ik die zelf niet draag!  ) die kregen we bij mijn vorige werkgever van de NAM. We hadden, samen met alle aannemers van de NAM een jaar schadevrij gereden, en dat vond de NAM 'beregoed'!)
 ) die kregen we bij mijn vorige werkgever van de NAM. We hadden, samen met alle aannemers van de NAM een jaar schadevrij gereden, en dat vond de NAM 'beregoed'!)
 . Het dubbele scherm zit op mijn hoofdcomputer, links. Daar werk ik op met alle applicaties die Groningen speciaal voor onze afdeling 'Beheer' heeft. En wat beheert een Gemeente? De wegen bijvoorbeeld, het groen, de verkeersborden, de speelplekken met de wipwappen, de openbare verlichting is in Groningen vàn Groningen, de kabels van de verlichting, de riolering, de bankjes, de prullebakken, enz, enz, enz..
 . Het dubbele scherm zit op mijn hoofdcomputer, links. Daar werk ik op met alle applicaties die Groningen speciaal voor onze afdeling 'Beheer' heeft. En wat beheert een Gemeente? De wegen bijvoorbeeld, het groen, de verkeersborden, de speelplekken met de wipwappen, de openbare verlichting is in Groningen vàn Groningen, de kabels van de verlichting, de riolering, de bankjes, de prullebakken, enz, enz, enz.. ) daar mag ik op passen! Som komt er een update van zo'n programma. Die gaat dan eerst naar de rechtermachine met dat ene scherm. (Computer staat op de grond) De testomgeving. Als het daar goed gaat, mag de update in de productie.
 ) daar mag ik op passen! Som komt er een update van zo'n programma. Die gaat dan eerst naar de rechtermachine met dat ene scherm. (Computer staat op de grond) De testomgeving. Als het daar goed gaat, mag de update in de productie.
 En Rampacks zijn een soort hele grote USB sticks, (groot van vorm, niet de capaciteit!) die gebruik worden bij de verkeerstellingen.
 En Rampacks zijn een soort hele grote USB sticks, (groot van vorm, niet de capaciteit!) die gebruik worden bij de verkeerstellingen. 

, 6 schermen...
 , 6 schermen...