Naam: Hamza
Achternaam: Essaadi
Afkomts: Marokaanse
Hobbys: Vliegen real-life en virtueel!, Meisjes versieren

Status: bijna-relatie
Overige: Wil je me toevoegen op hyves? Dat kan: hza51.hyves.nl
Moderator: Moderator-groep

Weet zij dat ook?AFR521 schreef:Status: bijna-relatie

Ach, ik zag gisteren de beelden voorbij komen uit het Koreaanse parlement...Polito schreef:: de Spaanse politiek.
 Ze waren het niet helemaal met elkaar eens en probeerden de anderen op hardhandige wijze tegen te houden, om maar te voorkomen dat die ging stemmen!
  Ze waren het niet helemaal met elkaar eens en probeerden de anderen op hardhandige wijze tegen te houden, om maar te voorkomen dat die ging stemmen!  

. Verder ben ik actief met FSX. Hobby's: Luchtvaart, piano, xbox360, FS.
. Verder ben ik actief met FSX. Hobby's: Luchtvaart, piano, xbox360, FS.
Welkom terug dan maar Steven, alleen, als ik op je naam klik en dan al jou berichten bekijk... geen van de vier IVAO hoor!stevenfsx schreef:IVAO en dat is eigenlijk het enige topic waarin ik te vinden ben denk ik.

. Nu woon ik nog in Koudekerke, Zeeland, maar binnenkort uiteraard in Hoofddorp want 2.5 uur heen en 2.5 uur terug reizen gaat 'm niet worden nee.
. Nu woon ik nog in Koudekerke, Zeeland, maar binnenkort uiteraard in Hoofddorp want 2.5 uur heen en 2.5 uur terug reizen gaat 'm niet worden nee. , dus voor mij zal de komende 2 jaar sneller gaan dan voor haar
 , dus voor mij zal de komende 2 jaar sneller gaan dan voor haar   . Ik heb dr zelf in ieder geval heel veel zin in want ik weet inmiddels al bijna een jaar dat ik mag beginnen.
 . Ik heb dr zelf in ieder geval heel veel zin in want ik weet inmiddels al bijna een jaar dat ik mag beginnen.  

Nee maar toen was ik nog niet op IVAOFsTheo schreef: Welkom terug dan maar Steven, alleen, als ik op je naam klik en dan al jou berichten bekijk... geen van de vier IVAO hoor!
Theo

Het is begonnen als een doodleuk spelletje, ergens in 2001/2002; toen gebruikte ik nog fs95
  Het is begonnen als een doodleuk spelletje, ergens in 2001/2002; toen gebruikte ik nog fs95   
  Later in 2005/2006 op FS2004 en eigenlijk doe ik dat nog steeds. Alleen is er tussen toen en nu heel wat gebeurt. Eerst gewoon gevlogen met de default toestellen; beetje bij beetje kom je meer te weten en op een gegeven moment denk je een add-on te kopen: van PMDG. Was toch wat moeilijker dan ik had gedacht
 Later in 2005/2006 op FS2004 en eigenlijk doe ik dat nog steeds. Alleen is er tussen toen en nu heel wat gebeurt. Eerst gewoon gevlogen met de default toestellen; beetje bij beetje kom je meer te weten en op een gegeven moment denk je een add-on te kopen: van PMDG. Was toch wat moeilijker dan ik had gedacht   Dus ja, dan wordt je benieuwd en ga je handleidingen lezen, maar vooral veel uitproberen met zo'n kist. Vervolgens blijk het nog leuk te vinden ook
 Dus ja, dan wordt je benieuwd en ga je handleidingen lezen, maar vooral veel uitproberen met zo'n kist. Vervolgens blijk het nog leuk te vinden ook  ! Zo is het dus een beetje begonnen. En nu, een paar jaar, vele add-on's en meer professionaliteit  later wil ik misschien zelfs piloot worden. (maar ja, dat wordt je ook niet zomaar he?
 ! Zo is het dus een beetje begonnen. En nu, een paar jaar, vele add-on's en meer professionaliteit  later wil ik misschien zelfs piloot worden. (maar ja, dat wordt je ook niet zomaar he?  )  Mijn lievelingsvliegtuigen zijn de 747 en de MD11.
 )  Mijn lievelingsvliegtuigen zijn de 747 en de MD11. Ik kan me zo'n kamer herrineren.
 Ik kan me zo'n kamer herrineren.  

Ik heb me laten vertellen dat er meer moeten zijn, dus dat zou heel goed kunnen!Jeffrey93 schreef:mijn vader is ook applicatiebeheerder geweest.

,maar ik heb nu sinds kort een vliegsimulator.Wel een oudere(2004)maar dat maakt natuurlijk niets uit.Ik ga eens kijken of ik het vliegen een beetje onder de knie kan krijgen maar heb al wel in de gaten dat het geen makkie zal worden.
 ,maar ik heb nu sinds kort een vliegsimulator.Wel een oudere(2004)maar dat maakt natuurlijk niets uit.Ik ga eens kijken of ik het vliegen een beetje onder de knie kan krijgen maar heb al wel in de gaten dat het geen makkie zal worden. aangezien mijn vlieg vermogen zich beperkt tot af en toe een bescheiden rondje Nurburgring.
 aangezien mijn vlieg vermogen zich beperkt tot af en toe een bescheiden rondje Nurburgring.

Ik dacht dat die hun eigen hobby hadden
  Ik dacht dat die hun eigen hobby hadden 

Dat er meer truckers en buschaffeurs simmen is natuurlijk niet zo gek
 Dat er meer truckers en buschaffeurs simmen is natuurlijk niet zo gek  Leren vliegen is een lang proces, ook op de PC. Begin gewoon lekker simpel een beetje te spelen, wees een beetje nieuwsgierig, lees af en toe eens wat stof (alles in de praktijk uitvinden lukt helaas niet
  Leren vliegen is een lang proces, ook op de PC. Begin gewoon lekker simpel een beetje te spelen, wees een beetje nieuwsgierig, lees af en toe eens wat stof (alles in de praktijk uitvinden lukt helaas niet  ), en neem de lessen door. En dan steeds een stapje verder. Wie weet waar het eindigt..
 ), en neem de lessen door. En dan steeds een stapje verder. Wie weet waar het eindigt..

Flightsim news (at)
 Flightsim news (at) 

Maar als ik de
 Maar als ik de   goed lees moet het goed komen.
 goed lees moet het goed komen. Tot dat het woord stall in beeld kwam
 Tot dat het woord stall in beeld kwam  

Ik zie dat je in Uden woont, ik woon zelf vlakbij Oss. Helaas woon ik op dit moment nog in Portugal maar dat moet met een paar maandjes ook voor bij zijn dus mocht je echt in de moeilijkheden zitten dan laat maar weten. Aangezien we binnenkort een klein eventje hebben.eddepet240 schreef:Dank jullie wel voor het welkom.Het is zeker moeilijker als een racesim maar daarom denk ik niet minder leuk
Alleen al de afkortingen al die ik hier leesMaar als ik de
goed lees moet het goed komen.
Vandaag heb ik een Saitek X52 binnen gekregen want met het toetsenbord was geen succes.Als ik op wou stijgen leek ik wel een rasechte raketTot dat het woord stall in beeld kwam

Ook het landen ging een stuk harder als dat ik verwachtte en toen wist ik het zeker: Dít wordt een nieuwe hobby van mij!
 Ook het landen ging een stuk harder als dat ik verwachtte en toen wist ik het zeker: Dít wordt een nieuwe hobby van mij!  ...2 maandjes later was het al weer raak: voor €0,02 retourtje Charleroi-Stockholm gedaan
 ...2 maandjes later was het al weer raak: voor €0,02 retourtje Charleroi-Stockholm gedaan  

), ik vind het geweldig om nieuwe dingen te ontdekken, te beleven en te zien. Vreemde talen hebben me ook altijd gefascineerd, frans en duits kon ik al best goed op redelijk jonge leeftijd spreken.
 ), ik vind het geweldig om nieuwe dingen te ontdekken, te beleven en te zien. Vreemde talen hebben me ook altijd gefascineerd, frans en duits kon ik al best goed op redelijk jonge leeftijd spreken.  Na m'n tweede bezoek in Zweden ben ik me een beetje zweeds gaan aanleren en dat beviel wel!
 Na m'n tweede bezoek in Zweden ben ik me een beetje zweeds gaan aanleren en dat beviel wel!  Ondertussen zit ik er ook aan te denken om als ik mijn havo heb afgesloten, een opleiding voor vertaler te gaan volgen in Antwerpen.
 Ondertussen zit ik er ook aan te denken om als ik mijn havo heb afgesloten, een opleiding voor vertaler te gaan volgen in Antwerpen.