Behalve Instant Replay, kan je ook een videoclip laten opnemen.
Weet iemand waar FSX die clip opslaat op je hd ?
Kan je meer dan 1 clip opslaan en hoe geef je ze een naam ?
Ik "vlieg" met de standaard FSX, SP1, op een Windows 7 (SP1) configuratie ...
FSX video bewaren
Moderator: Moderator-groep
- FlipS
- Site Admin
Re: FSX video bewaren
FSX slaat geen beelden (video) op maar alleen de vluchtgegevens. Als je die afspeelt, krijg je in feite een AI-vlucht te zien.
Video's van FSX kun je maken met de programma's Fraps of FSrecorder.
Video's van FSX kun je maken met de programma's Fraps of FSrecorder.
Flight simming is a health hazard (Warwick Carter)
-
- Controller
hmmm ... ik ben wrsch niet duidelijk genoeg geweest ...
de vraag is wáár worden die gegevens opgeslagen op mijn harde schijf
de vraag is wáár worden die gegevens opgeslagen op mijn harde schijf
-
- Ere oud staflid
Deze al gelezen? http://www.dutchfs.nl/forum/viewtopic.php?f=45&t=8392
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
- F747fly
- Observer
FSX slaat geen beelden op, altans niet van nature (FSRecorder heeft namelijk een Alpha versie waarin dat wel kan). Wat instant replay of record flight doet is de vlucht gegevens opslaan in een bestandsformaat dat FSX dan later (alleen met record flight) kan terug lezen. Helaas is dit dus geen video, het principe ervan is dat je een super landing kunt maken en die dan keer op keer kan herbeleven en vanuit verschillende hoeken kan bekijken (en ik denk dat we dat allemaal wel eens hebben gedaan )
De opslag locatie zal waarschijnlijk in .../documenten/Flight Simulator X files zijn in het geval je het echt hebt opgeslagen met record flight (Daarbij vraagt het programma ook voor een naam om het op te slaan). Bij instant replay zal het waarschijnlijk in de temp folder ergens worden opgeslagen, echter hoe ze benoemd worden zou ik niet weten, hoogst waarschijnlijk een verwijzing naar datum en tijd.
De opslag locatie zal waarschijnlijk in .../documenten/Flight Simulator X files zijn in het geval je het echt hebt opgeslagen met record flight (Daarbij vraagt het programma ook voor een naam om het op te slaan). Bij instant replay zal het waarschijnlijk in de temp folder ergens worden opgeslagen, echter hoe ze benoemd worden zou ik niet weten, hoogst waarschijnlijk een verwijzing naar datum en tijd.
-
- Controller
ik ben erachter: de opslagplek is c:\Gebruikers\"ikke"\Mijn documenten\Flight Simulator X Files ... that's all folks ...
topic is wat mij betreft gesloten.
topic is wat mij betreft gesloten.