PMDG 737 trekt naar links tijdens het taxien

Algemene discussieplek voor alles betreffende Microsoft Flight Simulator 2020

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
wim
Student Pilot
Student Pilot

PMDG 737 trekt naar links tijdens het taxien

Bericht door wim »

Als ik aan het taxien ben met de 737-800 PMDG dan trekt hij constant naar links. buitenzijde zie ik dan ook het neuswiel naar links staan. Ik gebruik voetpedalen van trustmaster. Deze werken goed heb ze gecontroleerd en geprobeerd met andere vliegtuigen. Dan geen enkel probleem. Als ik dan MSFS2020 opnieuw opstart is het probleem vaak verholpen. Maak ik dan een vlucht en ik wil dan na de tussenstop door vliegen en voer dan een nieuwe vlucht in heb ik weer het taxi probleem. Ik heb alle instellingen wat betreft het taxien verwijderd bij de andere hardware zoals het toetsenbord de yoke en de quadrant. Zodat deze geen invloed kunnen hebben op de besturing met de pedalen. Maar het probleem is daar dus niet mee opgelost.
Is er iemand die dit probleem ook heeft gehad, en wat misschien de oplossing kan zijn.
Polito
Instructor
Instructor

Re: PMDG 737 trekt naar links tijdens het taxien

Bericht door Polito »

Onlangs heb ik ook Thrustmaster pedalen aangeschaft omdat de toestellen tijdens de vlucht soms alle kanten heen slingerden.
Maar de instellingen zijn niet zo makkelijk als het lijkt.
Ook met taxiën doet ze niet wat ik wil. Bovendien komt de parkeerrem in werking als ze niet geactiveerd wordt,

Wie weet heeft één uwer tips.

Paul
Intel i5-8400CPU 2,71Ghz - Windows 10 Pro 64 bits - 16Gb RAM - Geforce GTX1050 - HPCompaq LA2206xc/LG L225WS - T.Flight Stick X
greencan
Site Admin
Site Admin

Re: PMDG 737 trekt naar links tijdens het taxien

Bericht door greencan »

Wat bij FSX Steam edition werkte was:
De brake sensitivity op max (dat loste het parking brake probleem op);
Bij de assen van de pedalen 'reverse axis' aanvinken (loste het remmen tijdens taxi op).
Misschien is het bij 2020 ook wel zo iets..
Afbeelding
Plaats reactie